Cancer iFokus

Cancer

Etikettfamilj-vänner-berörda
Läst 2534 ggr
Maddus
0

Min syster

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag skulle min syster Elisabeth fyllt 61 år om hon fått leva..

Dog i bröstcancer då hon var 36 år,hade det i fem år innan hon gav upp :( hade då två småbarn också… hon var som en mamma för oss då våran mamma lämnade oss då jag var 7 år :( vi var 8 syskon och tre tvillingpar av dessa ;)

Saknar henne så fruktansvärt mycket Gråter

Här en bild på alla våra syskon då våran mamma lämnade oss..hon hade inte cancer utan dog av en hjärnblödning!

Men tre av mina syskon har /haft cancer :(

det är så orättvist Gråter

[mia-38]
0

Beklagar. Gråter

Man kan tycka att allt är så orättvist. Speciellt om man blir sjuk i unga år.

Skickar dej en tröste- och styrkekram. Kyss

Maddus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här hjälper Elisabeth våran yngsta broder Roberth med kläderna,ibakgrunden sitter Maria och kollar :)

Maddus
0

#1 Tack!

[mia-38]
0

Förstår att det vart/är tufft…..:-(
Men jag hoppas ni har det så bra ni kan ha det nu.

Här inne får du gärna skriva av dej.
Vill du inte skriva öppet så alla ser så har vi en dold avdelning där bara ett fåtal medlemmar är med.

Kram

Brommel
0

Det är verkligen smärtsamt att läsa om din syster.Gråter En sådan ängel som hon rycktes bort så tidigt och jag förstår att du saknar henne. Härinne kan du få många kloka ord och möjlighet att skriva om det som trycker dig. Jag hade själv stort stöd av alla vänner härinne när jag i fjol genomgick strålbehandling då jag hade cancer på stämbanden. Jag skickar en stor helgkram och håller med dig om hur orättvist livet ibland ter sig!

Maria
0

Ja, himmel vad orättvist det är för många. Många drabbas extra hårt också med sjukdom och död hos nära anhöriga.

Härinne är det skönt att få skriva av sig och jag beklagar verkligen vad som hände med din syster.

/Maria