Två dagar emellan
Det gick två dagar så dog nästa vän i cancer. En vän sedan 20 år, en äldre man som levt ett bra liv. Han miste sin fru för 3 år sedan. Åh, så mycket roligt vi haft med detta par under dessa år fast dem var så mycket äldre än oss. Det finns fina minnen!
Åh vad jobbigt.
Beklagar sorgen även denna gången vännen. 
Känns som om cancern tar överhanden bland oss.
Tröstekram 
Jag beklagar verkligen denna förlust och sorg 
Nej! Så förfärligt.
Jag är verkligen ledsen för din skull, JereMina. Du får en stor tröstkram från mig!
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Det känns overkligt tack mina vänner
Var rädda om er
Var rädd om dej med JereMina.
Önskar att vi bodde lite närmare varandra…
Kram på dej. 
Ja, tänk om vi bott nära varann
Kramsi kramsi
Usch. Ledsamt att höra
/Maria
Idag, på skolan, fick jag höra om två unga kvinnor på 45 som båda lämnat sina familjer i Sorg och jag blir så ledsen. Personligen kände jag inte de båda avlidna kvinnorna men det är så ledsamt och tragiskt när de får lämna sina familjer som självfallet är förkrossade av Sorg. En av kvinnorna hade just fått sitt första barnbarn. 
Ja, kvinna som dött i släkten du får inte se sina barnbarn växa upp. Men vet ni att många människor blir riktigt gamla nu? Jag såg på annonserna igår i Länstidningen att flera stycken av 10 blev över 90 år.
Det är en duktig procent i så fall! Hundraåringar brukar vara hälsosamma dessutom, så det är bara att hoppas att vi hör till de lyckligt lottade som blir så gamla.
#8 Det är så ledsamt att höra om människor som rycks bort för tidigt. Tragiskt! 
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus