Cancer iFokus

Cancer

Etikett: nyheter-forskning
Läst 3078 ggr
vallhund
0

Spännande ny behandling CTL019

annia1
2

vallhund det var på nyheterna runt lucia om det där med att dom använt modifierat HIV virus mot leukemi. Stod även i ett par tidningar bla DN då. Finns en annan tråd sen den tiden. 

Utifrån det som framkommit så kan man ju inte säga nåt säkert än. Visst var det några som blivit bra, men också några som det inte haft nån effekt på. 

Men visst är det intressant det som hittills visat sig.

.

vallhund
0

Tack annia1, den tråden har jag uppenbarligen missat.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Denna kommentar har tagits bort.
Fridaybrew
8

Tror du inte hippien Steve Jobs testade cannabisolja ? Tror nog tusan han hade tillgångarna att komma fram till att cannabisolja är tydligen SVARET på allt. *ironi å det grövsta*  Kom igen om du nu ska propagera för något så kan du INTE sakligt säga att det är den gyllene svaret på allt. Det är orimligt, orealistiskt och vilseledande!

**Jag vill inte att varenda tråd ska innehålla en trådkapning för cannabispropaganda.
**

Du har en tråd som redan finns att diskutera vidare i håll dig till den eller så kommer jag utdela skrivförbud.

Det är även olämpligt att propagera att det det finns ett svar på allt, för det finns inget som uppfyller det kriteriet. Håll det sakligt kom med ordentliga källor.

/FB mod

/Fridaybrew

Lena1971
3

Jag håller med Fridaybrew, inga trådkapningar!

Det är märkligt att hiv-virus kan användas mot leukemi. Alla sätt är bra? ;)

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus