Cancer iFokus

Cancer

Etikettefteråt
Läst 1844 ggr
kerstinjo
0

Hej! Saknar er!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter min cancer, makens hastiga död.  Snabbt byte av bostad, där jag inte fattade något. Tack mina töser med respektive för all hjälp.

Omplacera min älskade labbe Amos, för att jag inte orkade gå ut med honom.

I september gjorde jag mig av med vår älskade Snickarstuga, vårt lantställe o fristad.

Kände mig ganska ok i höstas och längtade efter en ny vovve. Köpte en dyr utställningshund, Staffordshire Bullterrier, för 14.000:-

Sedan rasade ALLT!!!

Sålde min goding för 4.000:-, allt för ett bra hem!

Jag mår så otroligt dåligt o vet inte hur jag ska tackla det.

Min "lilla" tös har fått en son efter hormonpreparat efter hormonpreparat osv. Två veckor nu.

Men morfar kommer aldrig att få se pojken, som sprattlar med fötter o tår, som mina töser gör. Och som morfar var suverän på!!!

Jag är ledsen o mår skit o har väldigt ont där det borttagna bröstet fanns.

Kerstin 

Brommel
0

Men gumman!!! Jag skickar en stor kram till dig och hoppas den analkande våren ger dig läkande energi 🤗. Det har hänt alltför mycket tråkigt MEN du har ett underbart litet barnbarn att krama om.

Maria
0

Åh fy vad du har varit med om.😕 Det är ju inte konstigt att du mår dåligt.

Har du fått någon  hjälp för ditt psykiska mående? Det är ju oerhört vanligt att man åker på en depression Efteråt när man varit svårt sjuk och du har dessutom förlorat din livskamrat.

Du kommer säkert repa dig men låt det ta sin tid.

Kram

/Maria

Lena1971
0

Vill bara ge dig en stor kram, Kerstin!

Har du fått någon rehabilitering? Åkt iväg och fått professionell hjälp? Annars tror jag att du skulle må gott av det. På rehab-ställen finns experter på olika saker, och jag tror du kan få hjälp att hantera smärta och annat.

Jättekram!

Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

JohannaEkroth
0

Stort grattis mormor Kerstin! 🌺 Han är underbar! 😍 Morfar finns ju klart i den lille, Kerstin, glöm inte det! ❤️

Och det är klart att du mår dåligt efter allt du har varit med om! 🤗

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else